6-7 czerwca w krakowskim centrum konferencyjnym ICE Kraków odbędzie się Marketing Summit. W tym roku po raz pierwszy imprezą towarzyszącą Marketing Summit będzie Young Marketing Summit, skierowany do przedstawicieli branży marketingu przed 26 rokiem życia oraz studentów, którzy planują w przyszłości swoje kariery w branży komunikacji marketingowej.
Udział w Young Marketing Summit będzie bezpłatny, aby wziąć udział w evencie wystarczy zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie wydarzenia: http://marketingsummit.eu/pl/young/
Young Marketing Summit to przede wszystkim dwa dni inspiracji oraz okazja do poznania tren-dów, które staną się siłą napędową marketingu w najbliższych latach, jak również świetna platforma wymiany doświadczeń dla młodych przedstawicieli branży komunikacji marketingowej.
Young Marketing Summit podzielony jest na dwie części. Pierwszy blok wystąpień, do których dostęp będą mieli młodzi marketerzy, to wystąpienia zagranicznych gości specjalnych na głównej scenie Marketing Summit. Wystąpią między innymi: John Tylor, CCO Publicis Group, Anna Jakubowski, General Manager The Coca-Cola Company, Martin Wolf, Managing Director LabStore, Alemsah Ozturk, CEO 4129Grey, Justin Billingsley, Chief Operating Officer Saatchi&Saatchi, Barbara Koch, Social Communication Leader & Special Projects IBM, Dian Warsosumarto, Executive Creative Director VICE oraz Michael Derkits, CEE Chief Business Development Officer VICE.
Po przerwie networkingowej organizatorzy przygotowali specjalny program dla młodych marketerów, w którym swoim doświadczeniem podzielą się najbardziej inspirujący przedstawiciele branży marketingu w Polsce. W czasie dwóch dni Young Marketing Summit będzie można posłuchać prelekcji, m.in. Michała Sadoswkiego, CEO Brand 24, Łukasza Majewskiego, PR & Marketing Manager VML Poland, Magdaleny Grochali z Symetria PR, Kuby Kalicińskiego, CEO/CCE kalicinscy.com, Martyny Tarnawskiej z Socjomanii, Michała Szczepańskiego, Social Media Creative Strategist K2 Media, Doroty Kulbaki, Head of Startegy THE FOG AGENCY, Adriana Martineza z FastTony.es.
Young Marketing Summit to impreza skierowana do przedstawicieli branży marketingowej, którzy jeszcze nie skończyli 26 roku życia. Uczestnicy Young Marketers Summit będą mieli możliwość wzięcia udziału w porannym bloku Marketing Summit i posłuchać wystąpień międzynarodowych gości wydarzenia. Następnie na scenie Young Marketing Summit poznają najnowsze trendy dotyczące social mediów, video marketingu, nowoczesnego outdooru, komunikacji skierowanej do Millenialsów, kobiet, komunikacji PR i wielu innych. Co daje udział w takim wy-darzeniu? Możliwość poznania najnowszych trendów komunikacji marketingowej, możliwość spotkania polskich i międzynarodowych ekspertów z branży, możliwość wymiany doświadczeń i networkingu. W twórczej atmosferze wymiany pomysłów i wzajemnej inspiracji z pewnością nie zabraknie również miejsca do nawiązania nowych kontaktów.
Organizatorem Young Marketing Summit jest portal mediarun.com, który od kilkunastu lat tworzy wydarzenia skupiające branżę komunikacji marketingowej. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Digital Think Tank.
Zapraszamy do wzięcia udziału w imprezie i zapoznania się z pełnym programem Young Marketing Summit na stronie: http://marketingsummit.eu/pl/young/