Narzędzia wspomagające promocję na Twitterze

by Agnieszka Rasała
0 komentarz

Twitter jest jednym z najpopularniejszych kanałów na social media. Stale rosnąca liczba użytkowników sprawia, że to doskonała platforma do budowania relacji z klientami i promocji firmy.

Promowanie własnej marki w sieci społecznościowej Twitter jest tym łatwiejsze, że w Internecie można znaleźć wiele narzędzi wspomagających działanie profili firmowych.

Oto kilka z nich:

  1. TweetDeck – jedno z popularniejszych narzędzi do zarządzania kontem firmowym na Twiterze. Dzięki niemu można w prosty sposób planować posty, modyfikować zaplanowane treści czy zarządzać kilkoma profilami jednocześnie. TweetDeck jest łatwy w obsłudze, charakteryzuje się też bardzo przyjaznym interfejsem użytkownika.
  2. Twitonomy – przydatne narzędzie, które przeanalizuje dane z prowadzonego konta, takie jak indywidualne tweety, liczba followersów, popularne hashtagi, udostępnienia, najlepsze godziny/pory w których warto umieszczać komunikaty.
  3. Tweepi – płatne narzędzie służące do lepszego i efektywniejszego zarządzania społecznościami na Tweeterze. Pomaga wyszukać odpowiednią grupę użytkowników, nawiązać z nimi interakcje, „śledzić’ich i określić kto może „śledzić’ nas.
  4. SocialBro – doskonałe narzędzie do powiększenia grupy odbiorów, analizy i zwiększenia zasięgu. Liczne filtry pozwalają znaleźć przydatnych followersów, zwiększyć ich zaangażowanie i dobrać odpowiednią częstotliwość publikacji postów. SocialBro daje także możliwość analizowania działań konkurencji.
  5. SproutSocial – narzędzie płatne oferujące zarządzanie kilkoma kontami na różnych platformach poprzez ich monitoring w czasie rzeczywistym i raportowanie.
  6. HotSuite – pozwala zarządzać kilkoma profilami jednocześnie i daje dostęp do bezpośrednich wiadomości i aktualności z Twittera. Za pomocą tego narzędzia można wygodnie śledzić posty innych i odpowiadać na komentarze.
  7. Buffer – jedno z najbardziej dostępnych i prostych w obsłudze narzędzi do planowania wiadomości. Dzięki tej aplikacji można umieszczać posty na Twitterze w określonych odstępach czasowych, co pozwala docierać do użytkowników przez cały czas. Buffer oferuje też dostęp do statystyk publikacji i licznych analiz (w wersji płatnej).

Powyższe narzędzia, jak i również wiele innych aplikacji, pomagają zaplanować automatyczne publikacje treści i przeanalizować prowadzone kampanie w sieci. Dzięki nim, nie poświęcając wiele czasu, można skutecznie wypromować i zwiększyć zasięg firmy na najpopularniejszym mikroblogu jakim jest Twitter.

 

You may also like