Od kilku miesięcy Google testuje nowe sposoby prezentacji wyników wyszukiwania. Dzięki wprowadzanym zmianom treści mają być bardziej czytelne. Przedstawiony niżej obraz wyraźnie pokazuje różnice w sposobie prezentacji wyników.
Obraz po lewej prezentuje starszą wersję, która charakteryzuje się mniejszą czcionką oraz pokreślonymi linkami odsyłającymi do treści. W testowanym obecnie rozwiązaniu widzimy modyfikacje tych dwóch czynników – linki nie są podkreślone, a czcionka jest nieco większa. Porównując widoki można także zauważyć minimalne zwiększenie przestrzeni pomiędzy poszczególnymi wynikami, co daje mniejszą ilość wyników na stronie. Zmiany zauważane są przez coraz większą liczbę osób, które komentują je na znanych portalach społecznościowych. Na razie jednak nowe rozwiązanie znajduje się w fazie testów i nie wszyscy mają do niego dostęp. Google do tej pory nie potwierdziło zmiany wyglądu strony prezentującej wyniki wyszukiwania.
Źródło: http://searchengineland.com/google-launch-new-search-results-design-larger-fonts-underlines-soon-185724
Autor: Sylwia Klimkowska