Nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania w Google

autor gościnny

, Wyszukiwarki

Od kilku miesięcy Google testuje nowe sposoby prezentacji wyników wyszukiwania. Dzięki wprowadzanym zmianom treści mają być bardziej czytelne. Przedstawiony niżej obraz wyraźnie pokazuje różnice w sposobie prezentacji wyników.

nowe wyniki Obraz po lewej prezentuje starszą wersję, która charakteryzuje się mniejszą czcionką oraz pokreślonymi linkami odsyłającymi do treści. W testowanym obecnie rozwiązaniu widzimy modyfikacje tych dwóch czynników – linki nie są podkreślone, a czcionka jest nieco większa. Porównując widoki można także zauważyć minimalne zwiększenie przestrzeni pomiędzy poszczególnymi wynikami, co daje mniejszą ilość wyników na stronie. Zmiany zauważane są przez coraz większą liczbę osób, które komentują je na znanych portalach społecznościowych. Na razie jednak nowe rozwiązanie znajduje się w fazie testów i nie wszyscy mają do niego dostęp. Google do tej pory nie potwierdziło zmiany wyglądu strony prezentującej wyniki wyszukiwania.

Źródło: http://searchengineland.com/google-launch-new-search-results-design-larger-fonts-underlines-soon-185724

Autor: Sylwia Klimkowska

Comment List

  • Ann 12 / 03 / 2014 Reply

    Tytuł artykułu trochę wprowadza w błąd. Sugeruje, że być może Google zaczął indeksować nowe zasoby,a tymczasem same tekst mówi tylko o nowym sposobie prezentacji wyników.

  • Natalia Pamula-Cieslak 17 / 03 / 2014 Reply

    Ta nowa prezentacja rankingu to przede wszystkim uporządkowanie oznaczeń hiperłączy i efekt zoomu. Przyzwyczaimy się, a niektórzy nawet nie zauważą. Moim zdaniem zmiany są kosmetyczne i w tej materii póki co Google rewolucji nie przewiduje. 🙂

Dodaj komentarz