Zagadnienia prawne oraz praktyczne dotyczące przygotowywania informacji handlowych oraz materiałów promocyjnych, najnowsze zmiany prawne dotyczące przesyłania informacji handlowych i efektywne sposoby redagowania materiałów reklamowych – to niektóre z tematów warsztatów organizowanych dla praktyków informacji w Internecie.
Zagadnienia omawiane na warsztatach:
Praktyka – tworzenie i rozpowszechnianie tekstów
- Zasady redagowania treści w ramach różnych typów serwisów internetowych i firmowych, produktowych i landing pages
- Sposoby weryfikacji skuteczności informacji prezentowanych online, czyli ile, jak i w jaki sposób czytają użytkownicy Internetu
- Efektywne sposoby redagowania komunikatów reklamowych w ramach e-mailingów
- Sprawdzone praktyki budowania i publikacji treści w newsletterach
- Najnowsze trendy w zakresie tworzenia kreacji odsłonowych (display)
- Skuteczne metody komunikacji w mediach społecznościowych – najlepsze posty, efektywne treści i formaty w social media
Warsztaty poprowadzi trener, publicysta oraz konsultant Artur Maciorowski, praktyk w branży internetowej.
Prawo – aspekty prawne działań w Internecie
- Zasady rozpowszechniania informacji handlowych (mailingu), w tym najnowsze zmiany prawne dotyczące przesyłania informacji handlowych
- Zasady odpowiedzialności za przesyłanie niezamówionych informacji handlowych
- Regulacje prawne dotyczące rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych
- Dopuszczalne granice wypowiedzi promocyjnych
- Najnowsze orzecznictwo i przykłady z praktyki dotyczące rozpowszechnienia informacji i tekstów promocyjnych w Internecie
Tematy prawne wyjaśni radca prawny Roman Bieda, który specjalizuje się w prawie nowych technologii.
Organizatorem warsztatów jest Centrum Promocji Informatyki w Warszawie.
termin: 12 lutego 2014
miejsce: Warszawa
Program, cennik i zapisy na stronie orgnizatora