Informacja handlowa i materiały promocyjne w Internecie – warsztaty

by Patrycja Hrabiec Hojda
0 komentarz

Zagadnienia prawne oraz praktyczne dotyczące przygotowywania informacji handlowych oraz materiałów promocyjnych, najnowsze zmiany prawne dotyczące przesyłania informacji handlowych i efektywne sposoby redagowania materiałów reklamowych –  to niektóre z tematów warsztatów organizowanych dla praktyków informacji w Internecie.

Zagadnienia omawiane na warsztatach:

Praktyka – tworzenie i rozpowszechnianie tekstów

  • Zasady redagowania treści w ramach różnych typów serwisów internetowych i firmowych, produktowych i landing pages
  • Sposoby weryfikacji skuteczności informacji prezentowanych online, czyli ile, jak i w jaki sposób czytają użytkownicy Internetu
  • Efektywne sposoby redagowania komunikatów reklamowych w ramach e-mailingów
  • Sprawdzone praktyki budowania i publikacji treści w newsletterach
  • Najnowsze trendy w zakresie tworzenia kreacji odsłonowych (display)
  • Skuteczne metody komunikacji w mediach społecznościowych – najlepsze posty, efektywne treści i formaty w social media

Warsztaty poprowadzi trener, publicysta oraz konsultant Artur Maciorowski, praktyk w branży internetowej.

Prawo – aspekty prawne  działań w Internecie

  • Zasady rozpowszechniania informacji handlowych (mailingu), w tym najnowsze zmiany prawne dotyczące przesyłania informacji handlowych
  • Zasady odpowiedzialności za przesyłanie niezamówionych informacji handlowych
  • Regulacje prawne dotyczące rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych
  • Dopuszczalne granice wypowiedzi promocyjnych
  • Najnowsze orzecznictwo i przykłady z praktyki dotyczące rozpowszechnienia informacji i tekstów promocyjnych w Internecie

Tematy prawne wyjaśni radca prawny Roman Bieda, który specjalizuje się w prawie nowych technologii.

Organizatorem warsztatów jest Centrum Promocji Informatyki w Warszawie.

termin: 12 lutego 2014

miejsce: Warszawa

Program, cennik i zapisy na stronie orgnizatora

You may also like