MarketResearch.com kupuje Freedonia Grup

autor gościnny

, News

Międzynarodowa firma badawcza Freedonia Group została przejęta przez MarketResearch.com. Połączenie to ma wzmocnić pozycje na rynku obu spółek oraz jeszcze bardziej poprawić jakość wykonywanych przez nich usług.

To połączenie jakości przekazywanych treści przez Freedonia Group (znana światowa firma przeprowadzająca badania branżowe) wraz z zaawansowaną technologia poszukiwawczą i dystrybucją firmy MarketResearch.com największą korzyść przyniesie klientom obu organizacji.

Warunki tej transakcji nie zostały ujawnione.

MarketResearch to aktualnie jedna z największych hurtownia raportów rynkowych. W ofercie posiada zarówno produkty “off-the-shelf” jak i dedykowane projekty o charakterze konsultingowym. Dostarcza także szereg innych rozwiązań w zakresie zarządzania informacją i wiedzą.

autor: Klaudia Michalik

źródło: http://www.mrweb.com/drno/news22161.htm

Dodaj komentarz