Ogólnopolski katalog firm i usług on-line

by Autor Gościnny
0 komentarz
Ogólnopolski katalog firm pkt.pl właśnie ruszył w nowej formule. Trudno wyliczać zmiany, które wprowadzono. pkt.pl to w zasadzie całkowicie nowy serwis.

Zmiana szaty graficznej to najszybciej widoczny element transformacji, ale wcale nie najważniejszy. pkt.pl przede wszystkim zmienił swój charakter przekształcając się z katalogu firm z cenioną przez Polaków wyszukiwarką w obszerny, nowoczesny serwis. Poza prezentacjami firm, w pkt.pl znajdziemy teraz również poradnikowe artykuły poświęcone konkretnym branżom i zagadnieniom.
„To naturalny krok w naszym rozwoju. Działamy w internecie od ponad 16 lat. Przez cały ten okres uważnie przyglądamy się jak z naszych zasobów korzystają użytkownicy serwisu, a to się ciągle zmienia. Obserwujemy również z uwagą trendy, jakie panują w internetowym świecie. Wprowadzone w serwisie zmiany są odpowiedzią na mobilność, tempo i zmianę stylu życia, w którym szybkość pozyskania informacji ma naprawdę ogromne znaczenie” – mówi Piotr Dębski, dyrektor marketingu pkt.pl.
Wszystkie zmiany mają na uwadze wygodę użytkownika i ułatwienie mu pozyskania konkretnych informacji. Dlatego w nowej odsłonie serwisu widzimy tylko jedno okno wyszukiwania. Zaktualizowany został również algorytm wyszukiwania. Ukłonem w stronę wszystkich użytkowników poszukujących konkretnej firmy lub usługi jest nowy sposób filtrowania wyników oraz dodanie podpowiedzi opartych o słowa kluczowe wyszukiwanych kategorii. Wygodnym uzupełnieniem jest mapa, na której pojawiają się wszystkie wyniki wyszukiwania w wybranej miejscowości, dzięki czemu użytkownik szybko może wybrać najwygodniejszą lokalizację poszukiwanej usługi. OpenStreetMap to kolejny zasób informacji i przydatnych lokalizacji, z których użytkownik pkt.pl może korzystać nie wychodząc z serwisu.
„Stale rozwijamy wszystkie dedykowane naszym Klientom produkty, ponieważ chcemy być całościowym wsparciem dla polskich firm. Stąd również zmiany w
serwisie pkt.pl, który może być jednym z punktów spotkań dla firm i ich klientów. Nasz serwis to zarówno ogromna baza przydatnych kontaktów i informacji, jak i dodatkowy kontekst do nawiązania relacji oraz wiele możliwości jej budowania” – wyjaśnia Piotr Dębski.
Nowy serwis prezentuje informacje w sposób czytelny i przejrzysty. Zgodnie z obowiązującymi trendami nawigacja została uproszczona, aby użytkownik intuicyjnie mógł poruszać się po różnorodnych zasobach oraz funkcjonalnościach, które serwis oferuje. Dla Klientów pkt.pl znaczenie ma również fakt, że prowadzone w ramach serwisu działania marketingowe są mierzalne i w prosty sposób można ocenić ich efekty. Służy do tego narzędzie ROI (Return On Investment), które precyzyjnie pokazuje zwrot ze środków zainwestowanych w reklamę w pkt.pl. Wersja RWD serwisu pozwala na wygodne korzystanie z niego na urządzeniach mobilnych, co jest ukłonem pkt.pl w stronę najszybciej rozwijającego się segmentu rynku internetowego.
Źródło: pkt.pl

You may also like