Z naszej publikacji dowiesz się:

Jaką rolę odgrywa informacja w budowaniu strategii firmy

Z jakich źródeł korzystać, aby skutecznie zweryfikować firmy

Gdzie szukać informacji biznesowych w rożnych krajach

Jak znaleźć klientów w sieci

Do czego służą międzynarodowe bazy danych

Dla kogo jest ta publikacja?

Można by powiedzieć, że dla wszystkich i nie skłamać, a szczególnie skorzystać na nim powinny osoby profesjonalnie zajmujące się pozyskiwaniem danych i informacji oraz przedsiębiorcy, którzy analizy rynku i pozyskiwanie danych traktują jako proces wewnętrzny.

Każdy z rozdziałów opatrzyliśmy też praktycznym komentarzem eksperta, aby pokazać dlaczego i jak korzystać z poszczególnych zasobów.

E-book jest przede wszystkim zbiorem artykułów, które już ukazały się w naszym portalu, wzbogaconym o kilka nowych, niepublikowanych dotąd artykułów.

E-BOOK

Kliknij aby pobrać

POBIERZ

Autorzy:

photo

Patrycja Hrabiec-Hojda

Infobroker z zamiłowaniem do marketingu. Zajmuje się dostarczaniem informacji biznesowych dla firm i instytucji, prowadząc firmę infobrokerska.pl.

photo

Justyna Trzeciakowska

Infobroker-praktyk, pasjonatka pozyskiwania informacji i deep web. Działa także w Stowarzyszeniu Profesjonalistów Informacji.

photo

Marcin Osman

Przedsiębiorca, szkoleniowiec, autor książki „Biznes Ci ucieka”. Zajmuje się rozwiązywaniem wyzwań biznesowych wymagających niestandardowego działania.

photo

Jagoda Rycharska

Obecnie doktorantka na IINiB UMK. Sekretarz SDKN ePRINT. Jej zainteresowania naukowe skupiają się na otwartych zasobach, specjalistycznym wyszukiwaniu informacji, architekturze informacji i otwartości w instytucjach GLAM.

photo

Agnieszka Rasała

Absolwentka informacji naukowej i bibliotekoznawstwa na UW. Bibliotekarka i community manager. Interesuje się infobrokeringiem, social media i nowymi technologiami.

photo

Marcin Karwowski

Dyplomowany infobroker, coach i trener. Doktorant bibliologii i informatologii na UMK w Toruniu. Przewodniczący Studencko-Doktoranckiego Koła Naukowego ePRINT.